tisdag 9 oktober 2012

Jasså, eller tja.. jag vet inte..

Ja, det är en jävla fundersam sak detta med... *pip* (tänker inte ens nämna ordet) för det börjar gå mig på nerverna. Tröttsamt om inte annat.. tja, jag vettitusan hur saker och ting skall kunna förändras. Haha, jag vet, detta känns kanske som svammel att läsa, men sluta läsa då! :) Well, jag blir snart tokig, tokig av att börja fundera på saker, är det bra eller dåligt?! Har som oftast innan allt detta bara struntat totalt i allt som har med funderingar att göra. Slängt dem åt sidan och slängt på ett leende iställe. Tja, jag vet knappt vad som är bra eller mindre bra - just nu i alla fall.

Just nu vill jag bara ha mina sötnötar i Uppsala -  här istället, JAG SAKNAR ER!

Sitter och skriver om ASTMA.. mycket intressant dock, - men tog mig en paus för att skriva något i bloggen, som jag fövrigt är KASS på att skriva i. Undrar om det är någon som överhuvudtaget läser och anser att jag borde fortsätta skriva? Kanske dagligen? Well, släng in en kommentar då!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar